Máme pro Vás EXTRA SLEVU -10 % na všechny knižní tituly! Zadejte do košíku kód: PRESS10 (platí do 16. 6. 2024)
  • Skladem
  • Produkt jiného vydavatele

Alchymie

Kouzlo značky a podivuhodná věda úspěchu marketingových nápadů, které nedávají smysl

  • Skladem
  • Produkt jiného vydavatele
Kdy knihy expedujeme?
449 Kč 499 Kč
i
-
+

Jak vyrobit zázrak? Legenda reklamního světa Rory Sutherland vás přesvědčí, že řešení problémů musíte hledat tam, kde nikdo jiný – ve sférách zdánlivé iracionality. Jen zde totiž najdete skutečné motivy rozhodnutí vašich zákazníků, kolegů a lidí obecně. I těch vlastních, ač si to málokdo z nás dokáže přiznat.

Porozumění tomu, co ovlivňuje naše chování, jak vytvořit důvěru ve značku, co je signalizace, jak využít placebo efekt a proč konečně aplikovat poznatky behaviorální psychologie nejen v reklamním, ale v jakémkoliv byznysu, vám Sutherland předá stylem nejzábavnějšího a nejbystřejšího společníka na večírku. Budete se dokonce těšit i na poznámky pod čarou. Ale hlavně získáte odvahu vyzkoušet své nejlepší nesmyslné nápady protěžované racionalitě navzdory. Protože dávají smysl.

Vaše představy o světě a lidech rozbijí poznatky jako:

  • Logika je nástrojem, nikoliv pravidlem.
  • Na vnímání není nic objektivního, i když jsme přesvědčeni o opaku.
  • Snaha posílit racionální chování nutně nevede přes racionální argumenty.
  • Dobrý odhad je také vědeckou metodou.
  • Neočekávané nebo nelogické věci zaujmou mnohem víc než ty jasně logické.
  • Skutečný génius lidstva spočítá ve schopnosti mít přibližně pravdu.
  • Koťátka v reklamě fungují.

O autorovi

Rory Sutherland (* 1965) je bývalý kreativní ředitel OgilvyOne, nyní místopředseda Ogilvy Group UK. V reklamní a marketingové branži se pohybuje více než 30 let. Svými sloupky pravidelně přispívá do časopisu The Spectator. I díky britskému humoru mají jeho TED Talks milionové počty zhlédnutí.

Mohlo by se Vám líbit:

Handmade byznys
Handmade byznys
Hana Konečná
404 Kč449 Kč
Síla příběhu
Síla příběhu
Michael Margolis
170 Kč339 Kč
Milion sledujících
Milion sledujících
Brendan Kane
259 Kč369 Kč
Jak na sítě
Jak na sítě
Eliška Vyhnánková, Michelle Losekoot
395 Kč439 Kč
Na volné noze
Na volné noze
Robert Vlach
629 Kč699 Kč
Ukaž, co děláš!
Ukaž, co děláš!
Austin Kleon
314 Kč349 Kč
Kraď jako umělec
Kraď jako umělec
Austin Kleon
314 Kč349 Kč
Parametr Hodnota
Autor Rory Sutherland
Překlad Lenka Lichtenberg
Rozměry 140 x 202 mm
Datum vydání 2021
Počet stran 400
Typ vazby pevná
Přílohy -
Barva černobílá
ISBN tištěné knihy 978-80-7555-134-4
EAN 9788075551344
Katalogové číslo ZME1220
Vydavatel Jan Melvil Publishing

Jak vyrobit zázrak? Legenda reklamního světa Rory Sutherland vás přesvědčí, že řešení problémů musíte hledat tam, kde nikdo jiný – ve sférách zdánlivé iracionality. Jen zde totiž najdete skutečné motivy rozhodnutí vašich zákazníků, kolegů a lidí obecně. I těch vlastních, ač si to málokdo z nás dokáže přiznat.

Porozumění tomu, co ovlivňuje naše chování, jak vytvořit důvěru ve značku, co je signalizace, jak využít placebo efekt a proč konečně aplikovat poznatky behaviorální psychologie nejen v reklamním, ale v jakémkoliv byznysu, vám Sutherland předá stylem nejzábavnějšího a nejbystřejšího společníka na večírku. Budete se dokonce těšit i na poznámky pod čarou. Ale hlavně získáte odvahu vyzkoušet své nejlepší nesmyslné nápady protěžované racionalitě navzdory. Protože dávají smysl.

Vaše představy o světě a lidech rozbijí poznatky jako:

  • Logika je nástrojem, nikoliv pravidlem.
  • Na vnímání není nic objektivního, i když jsme přesvědčeni o opaku.
  • Snaha posílit racionální chování nutně nevede přes racionální argumenty.
  • Dobrý odhad je také vědeckou metodou.
  • Neočekávané nebo nelogické věci zaujmou mnohem víc než ty jasně logické.
  • Skutečný génius lidstva spočítá ve schopnosti mít přibližně pravdu.
  • Koťátka v reklamě fungují.

O autorovi

Rory Sutherland (* 1965) je bývalý kreativní ředitel OgilvyOne, nyní místopředseda Ogilvy Group UK. V reklamní a marketingové branži se pohybuje více než 30 let. Svými sloupky pravidelně přispívá do časopisu The Spectator. I díky britskému humoru mají jeho TED Talks milionové počty zhlédnutí.

Úspěšně jste si rezervovali produkt:


Otevíráte stránku v nepodporovaném prohlížeči!

Prosím otevřete si jej v GOOGLE CHROME.