Máme pro Vás EXTRA SLEVU -10 % na všechny knižní tituly! Zadejte do košíku kód: PRESS10 (platí do 16. 6. 2024)
  • Poštovné zdarma
  • Skladem

Webcopywriting pro samouky e-kniha

Průvodce moderního marketéra a podnikatele po webovém obsahu

  • Poštovné zdarma
  • Skladem
Kdy knihy expedujeme?
269 Kč 299 Kč
i
-
+
Webcopywriting pro samouky
Webcopywriting pro samouky (tištěná verze)
215 Kč

Z internetové lamy svým vlastním copywriterem (snadno a rychle) v pěti kapitolách aneb Vše, co o copywritingu v českém prostředí potřebujete vědět.

Nemáte vystudovaný marketing a nikdy jste nepracovali v internetové agentuře? To ještě neznamená, že byste tvorbu webových textů nemohli vzít do vlastních rukou! Webcopywriting pro samouky je kniha napsaná tak, aby jí rozuměla každá internetová lama. S její pomocí si vybudujete přesvědčivou internetovou identitu, připravíte strategii pro webový obsah a napíšete produktové texty, které budou zákazníkům dávat smysl. Co víc potřebujete k podnikání v éře internetu? Jen kvalitní produkt, trochu odvahy a chuť komunikovat s lidmi. Všechno ostatní přijde samo.

Webový copywriter a kreativec Pavel Šenkapoun zúročil své zkušenosti s psaním textů na zakázku a vytvořil knihu, která je v mnoha ohledech jedinečná. Svým osobitým stylem popisuje, co si před psaním textů na web a budováním svojí značky rozmyslet, jak zformulovat prodejní argumenty, zvolit cílovou skupinu, jak napsat headline nebo také, jaká by měla být správná struktura vašeho webu.

    Kapitoly:
  • Jak se zabydlet na internetu; příprava na to stát se copywriterem (ekonomická racionalita, webová analytika, jazyk, čas, norma)
  • Zákazník, produkt a vy. A vaše USP; obecná teorie USP a jak získat pro sebe informace, které vám pomohou definovat zákazníka a směřování vašeho úsilí
  • Elementy obsahové strategie; cíle SMART
  • Anatomie webového obsahu od titulku po patičku; webový copywriting (HTML hlavička, doména, favicon, logo, claim, slider, blog atd.)
  • Jak napsat přesvědčivý produktový text; srozumitelnost, cíle textu, struktura produktové stránky ala AIDA, headline, otvírák, boldování, mezinadpisy, klíčová slova, rytmus a mnoho dalšího.

O autorovi:
Pavel Šenkapoun je copywriter, kreativec a komunikační stratég. Specializuje se na špičkový copywriting a obsahový marketing pro klienty, kteří vyžadují vysokou kvalitu a jsou ochotni za ni zaplatit. Také se věnuje školením copywritingu na workshopech i ve firmách. Ve svém „mimo copy“ čase je folkovým zpěvákem a básníkem. V Zoner pressu mu vyšly dvě velmi úspěšné knihy – příručka Webcopywriting pro samouky a výbor z článků blogu Nejlepší copywriter To nejlepší z Nejlepšího copywritera.

Titul Webcopywriting pro samouky k dispozici i ve formě audioknihy (prostřednictvím prodejce progresguru.cz).

ZOBRAZIT  VÍCE MÉNĚ

Mohlo by se Vám líbit:

Webcopywriting pro samouky
Webcopywriting pro samouky
Pavel Šenkapoun
215 Kč329 Kč
Seřiďte se e-kniha
Seřiďte se e-kniha
Dr. Suhas Kshirsagar
288 Kč320 Kč
Humor seriózně e-kniha
Humor seriózně e-kniha
Jennifer Aakerová, Naomi Bagdonasová
242 Kč269 Kč
Skandál v Uberu e-kniha
Skandál v Uberu e-kniha
Susan Fowlerová
233 Kč259 Kč
Hacknuté tělo e-kniha
296 Kč329 Kč
Game Changers e-kniha
Game Changers e-kniha
Dave Asprey
288 Kč320 Kč
Ždibřich e-kniha
Ždibřich e-kniha
Richard Skolek
176 Kč220 Kč
Jazykové jednohubky e-kniha
149 Kč249 Kč

Více o knize

Z internetové lamy svým vlastním copywriterem (snadno a rychle) v pěti kapitolách aneb Vše, co o copywritingu v českém prostředí potřebujete vědět.

Nemáte vystudovaný marketing a nikdy jste nepracovali v internetové agentuře? To ještě neznamená, že byste tvorbu webových textů nemohli vzít do vlastních rukou! Webcopywriting pro samouky je kniha napsaná tak, aby jí rozuměla každá internetová lama. S její pomocí si vybudujete přesvědčivou internetovou identitu, připravíte strategii pro webový obsah a napíšete produktové texty, které budou zákazníkům dávat smysl. Co víc potřebujete k podnikání v éře internetu? Jen kvalitní produkt, trochu odvahy a chuť komunikovat s lidmi. Všechno ostatní přijde samo.

Webový copywriter a kreativec Pavel Šenkapoun zúročil své zkušenosti s psaním textů na zakázku a vytvořil knihu, která je v mnoha ohledech jedinečná. Svým osobitým stylem popisuje, co si před psaním textů na web a budováním svojí značky rozmyslet, jak zformulovat prodejní argumenty, zvolit cílovou skupinu, jak napsat headline nebo také, jaká by měla být správná struktura vašeho webu.

    Kapitoly:
  • Jak se zabydlet na internetu; příprava na to stát se copywriterem (ekonomická racionalita, webová analytika, jazyk, čas, norma)
  • Zákazník, produkt a vy. A vaše USP; obecná teorie USP a jak získat pro sebe informace, které vám pomohou definovat zákazníka a směřování vašeho úsilí
  • Elementy obsahové strategie; cíle SMART
  • Anatomie webového obsahu od titulku po patičku; webový copywriting (HTML hlavička, doména, favicon, logo, claim, slider, blog atd.)
  • Jak napsat přesvědčivý produktový text; srozumitelnost, cíle textu, struktura produktové stránky ala AIDA, headline, otvírák, boldování, mezinadpisy, klíčová slova, rytmus a mnoho dalšího.

O autorovi:
Pavel Šenkapoun je copywriter, kreativec a komunikační stratég. Specializuje se na špičkový copywriting a obsahový marketing pro klienty, kteří vyžadují vysokou kvalitu a jsou ochotni za ni zaplatit. Také se věnuje školením copywritingu na workshopech i ve firmách. Ve svém „mimo copy“ čase je folkovým zpěvákem a básníkem. V Zoner pressu mu vyšly dvě velmi úspěšné knihy – příručka Webcopywriting pro samouky a výbor z článků blogu Nejlepší copywriter To nejlepší z Nejlepšího copywritera.

Titul Webcopywriting pro samouky k dispozici i ve formě audioknihy (prostřednictvím prodejce progresguru.cz).

Parametr Hodnota
Autor Pavel Šenkapoun
Překlad -
Jazyk český
Datum vydání 2015
Počet stran 208
Typ vazby elektronická publikace
Dostupné formáty Mobi, ePub, PDF
ISBN tištěné knihy 978-80-7413-176-9
Ochrana souborů Soubory neobsahují DRM, takže je lze použít v libovolné e-inkové čtečce, tabletu nebo číst na počítači.
Upozornění Objednáním e-knihy souhlasíte s tím, že ji nebudete měnit, rozšiřovat, sdělovat veřejnosti, půjčovat či pronajímat.
Poznámka Podle § 1837 (i) zákona 89/2012 Sb. nelze ve 14denní lhůtě odstoupit od zaplacené objednávky na dodání digitálního obsahu.
EAN
Katalogové číslo ZRE1424
Vydavatel Zoner Press

Úspěšně jste si rezervovali produkt:

Parametr Hodnota
Autor Pavel Šenkapoun
Překlad -
Jazyk český
Datum vydání 2015
Počet stran 208
Typ vazby elektronická publikace
Dostupné formáty Mobi, ePub, PDF
ISBN tištěné knihy 978-80-7413-176-9
Ochrana souborů Soubory neobsahují DRM, takže je lze použít v libovolné e-inkové čtečce, tabletu nebo číst na počítači.
Upozornění Objednáním e-knihy souhlasíte s tím, že ji nebudete měnit, rozšiřovat, sdělovat veřejnosti, půjčovat či pronajímat.
Poznámka Podle § 1837 (i) zákona 89/2012 Sb. nelze ve 14denní lhůtě odstoupit od zaplacené objednávky na dodání digitálního obsahu.
EAN
Katalogové číslo ZRE1424
Vydavatel Zoner Press

Úspěšně jste si rezervovali produkt:


Otevíráte stránku v nepodporovaném prohlížeči!

Prosím otevřete si jej v GOOGLE CHROME.