- 10 %
- 10 %
Z internetové lamy svým vlastním copywriterem (snadno a rychle) v pěti kapitolách aneb Vše, co o copywritingu v českém prostředí potřebujete vědět.
Nemáte vystudovaný marketing a nikdy jste nepracovali v internetové agentuře? To ještě neznamená, že byste tvorbu webových textů nemohli vzít do vlastních rukou! Webcopywriting pro samouky je kniha napsaná tak, aby jí rozuměla každá internetová lama. S její pomocí si vybudujete přesvědčivou internetovou identitu, připravíte strategii pro webový obsah a napíšete produktové texty, které budou zákazníkům dávat smysl. Co víc potřebujete k podnikání v éře internetu? Jen kvalitní produkt, trochu odvahy a chuť komunikovat s lidmi. Všechno ostatní přijde samo.
Webový copywriter a kreativec Pavel Šenkapoun zúročil své zkušenosti s psaním textů na zakázku a vytvořil knihu, která je v mnoha ohledech jedinečná. Svým osobitým stylem popisuje, co si před psaním textů na web a budováním svojí značky rozmyslet, jak zformulovat prodejní argumenty, zvolit cílovou skupinu, jak napsat headline nebo také, jaká by měla být správná struktura vašeho webu.
O autorovi:
Pavel Šenkapoun je copywriter, kreativec a komunikační stratég. Specializuje se na špičkový copywriting a obsahový marketing pro klienty, kteří vyžadují vysokou kvalitu a jsou ochotni za ni zaplatit. Také se věnuje školením copywritingu na workshopech i ve firmách. Ve svém „mimo copy“ čase je folkovým zpěvákem a básníkem. V Zoner pressu mu vyšly dvě velmi úspěšné knihy – příručka
Webcopywriting pro samouky
a výbor z článků blogu Nejlepší copywriter
To nejlepší z Nejlepšího copywritera.
Titul Webcopywriting pro samouky k dispozici i ve formě audioknihy (prostřednictvím prodejce progresguru.cz).
Z internetové lamy svým vlastním copywriterem (snadno a rychle) v pěti kapitolách aneb Vše, co o copywritingu v českém prostředí potřebujete vědět.
Nemáte vystudovaný marketing a nikdy jste nepracovali v internetové agentuře? To ještě neznamená, že byste tvorbu webových textů nemohli vzít do vlastních rukou! Webcopywriting pro samouky je kniha napsaná tak, aby jí rozuměla každá internetová lama. S její pomocí si vybudujete přesvědčivou internetovou identitu, připravíte strategii pro webový obsah a napíšete produktové texty, které budou zákazníkům dávat smysl. Co víc potřebujete k podnikání v éře internetu? Jen kvalitní produkt, trochu odvahy a chuť komunikovat s lidmi. Všechno ostatní přijde samo.
Webový copywriter a kreativec Pavel Šenkapoun zúročil své zkušenosti s psaním textů na zakázku a vytvořil knihu, která je v mnoha ohledech jedinečná. Svým osobitým stylem popisuje, co si před psaním textů na web a budováním svojí značky rozmyslet, jak zformulovat prodejní argumenty, zvolit cílovou skupinu, jak napsat headline nebo také, jaká by měla být správná struktura vašeho webu.
O autorovi:
Pavel Šenkapoun je copywriter, kreativec a komunikační stratég. Specializuje se na špičkový copywriting a obsahový marketing pro klienty, kteří vyžadují vysokou kvalitu a jsou ochotni za ni zaplatit. Také se věnuje školením copywritingu na workshopech i ve firmách. Ve svém „mimo copy“ čase je folkovým zpěvákem a básníkem. V Zoner pressu mu vyšly dvě velmi úspěšné knihy – příručka
Webcopywriting pro samouky
a výbor z článků blogu Nejlepší copywriter
To nejlepší z Nejlepšího copywritera.
Titul Webcopywriting pro samouky k dispozici i ve formě audioknihy (prostřednictvím prodejce progresguru.cz).
Parametr | Hodnota |
Autor | Pavel Šenkapoun |
Překlad | - |
Jazyk | český |
Datum vydání | 2015 |
Počet stran | 208 |
Typ vazby | elektronická publikace |
Dostupné formáty | Mobi, ePub, PDF |
ISBN tištěné knihy | 978-80-7413-176-9 |
Ochrana souborů | Soubory neobsahují DRM, takže je lze použít v libovolné e-inkové čtečce, tabletu nebo číst na počítači. |
Upozornění | Objednáním e-knihy souhlasíte s tím, že ji nebudete měnit, rozšiřovat, sdělovat veřejnosti, půjčovat či pronajímat. |
Poznámka | Podle § 1837 (i) zákona 89/2012 Sb. nelze ve 14denní lhůtě odstoupit od zaplacené objednávky na dodání digitálního obsahu. |
EAN | |
Katalogové číslo | ZRE1424 |
Vydavatel | Zoner Press |
Až bude zboží dostupné, budeme Vás informovat.
Parametr | Hodnota |
Autor | Pavel Šenkapoun |
Překlad | - |
Jazyk | český |
Datum vydání | 2015 |
Počet stran | 208 |
Typ vazby | elektronická publikace |
Dostupné formáty | Mobi, ePub, PDF |
ISBN tištěné knihy | 978-80-7413-176-9 |
Ochrana souborů | Soubory neobsahují DRM, takže je lze použít v libovolné e-inkové čtečce, tabletu nebo číst na počítači. |
Upozornění | Objednáním e-knihy souhlasíte s tím, že ji nebudete měnit, rozšiřovat, sdělovat veřejnosti, půjčovat či pronajímat. |
Poznámka | Podle § 1837 (i) zákona 89/2012 Sb. nelze ve 14denní lhůtě odstoupit od zaplacené objednávky na dodání digitálního obsahu. |
EAN | |
Katalogové číslo | ZRE1424 |
Vydavatel | Zoner Press |
Až bude zboží dostupné, budeme Vás informovat.
Provozováno na systému Zoner inShop - Pronájem e-shopu a Tvorba e-shopu
Prosím otevřete si jej v GOOGLE CHROME.