Máme pro Vás EXTRA SLEVU -10 % na všechny knižní tituly! Zadejte do košíku kód: PRESS10 (platí do 16. 6. 2024)
  • Skladem
  • Dotisk
  • Produkt jiného vydavatele

Jak na sítě

Ovládněte čtyři principy úspěchu na sociálních sítích

  • Skladem
  • Dotisk
  • Produkt jiného vydavatele
Kdy knihy expedujeme?
395 Kč 439 Kč
i
-
+

Zaujmi – naslouchej – vyprávěj – vyhodnocuj. To jsou čtyři principy, které musí ovládnout každý, kdo chce být na sociálních sítích úspěšný. Ať už hodlá vybudovat loajální komunitu, prosadit značku nebo zvýšit prodeje. Aplikace, trendy i uživatelé sítí se můžou měnit, ale principy zůstávají.

Na sociálních sítích dnes tráví svůj čas víc než polovina světa – lze tato rostoucí čísla využít ve svůj prospěch? Tato kniha vás přesvědčí, že ano. Naučí vás, jak prodávat těm, kteří nepřišli nakupovat, a jak psát pro lidi, kteří nechtějí číst. Pochoíte, koho a jak můžete na různých sítích oslovit, ovládnete potřebné strategie a naučíte se změřit, jak dobře vaše kampaň funguje. Jak na sítě však vedle mnoha dílčích postupů a příkladů přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího:

Naučí vás o sociálních sítích přemýšlet tak, abyste už žádné další návody nepotřebovali.

O autorkách

Eliška Vyhnánková působí od roku 2011 jako konzultantka a lektorka sociálních sítí pro jednotlivce, firmy i státní úřady. Kromě toho přednáší, moderuje odborné akce, píše články a je porotkyní marketingových soutěží. Před odchodem na volnou nohu se věnovala rozvoji nástrojů na monitoring sociálních sítí ve společnosti NEWTON Media.

Michelle Losekoot se živí marketingem přes deset let. Vymýšlí pro své klienty strategie a obsah na sociální sítě, pečuje o online komunity a píše texty. Posledních sedm let také školí firemní týmy a vede veřejné kurzy obsahového marketingu. Pravidelně usedá v porotách marketingových soutěží a přednáší na konferencích.

ZOBRAZIT  VÍCE MÉNĚ

Mohlo by se Vám líbit:

Webcopywriting pro samouky
Webcopywriting pro samouky
Pavel Šenkapoun
215 Kč329 Kč
Handmade byznys
Handmade byznys
Hana Konečná
404 Kč449 Kč
Alchymie
Alchymie
Rory Sutherland
449 Kč499 Kč
Milion sledujících
Milion sledujících
Brendan Kane
259 Kč369 Kč
Hacknutá čeština
Hacknutá čeština
Michal Škrabal, Martin Kavka
314 Kč349 Kč
Hitmakeři
Hitmakeři
Derek Thompson
332 Kč369 Kč
Na volné noze
Na volné noze
Robert Vlach
629 Kč699 Kč
Ukaž, co děláš!
Ukaž, co děláš!
Austin Kleon
314 Kč349 Kč
Prodávat je lidské
Prodávat je lidské
Daniel H. Pink
314 Kč349 Kč
Kraď jako umělec
Kraď jako umělec
Austin Kleon
314 Kč349 Kč

Více o knize

Zaujmi – naslouchej – vyprávěj – vyhodnocuj. To jsou čtyři principy, které musí ovládnout každý, kdo chce být na sociálních sítích úspěšný. Ať už hodlá vybudovat loajální komunitu, prosadit značku nebo zvýšit prodeje. Aplikace, trendy i uživatelé sítí se můžou měnit, ale principy zůstávají.

Na sociálních sítích dnes tráví svůj čas víc než polovina světa – lze tato rostoucí čísla využít ve svůj prospěch? Tato kniha vás přesvědčí, že ano. Naučí vás, jak prodávat těm, kteří nepřišli nakupovat, a jak psát pro lidi, kteří nechtějí číst. Pochoíte, koho a jak můžete na různých sítích oslovit, ovládnete potřebné strategie a naučíte se změřit, jak dobře vaše kampaň funguje. Jak na sítě však vedle mnoha dílčích postupů a příkladů přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího:

Naučí vás o sociálních sítích přemýšlet tak, abyste už žádné další návody nepotřebovali.

O autorkách

Eliška Vyhnánková působí od roku 2011 jako konzultantka a lektorka sociálních sítí pro jednotlivce, firmy i státní úřady. Kromě toho přednáší, moderuje odborné akce, píše články a je porotkyní marketingových soutěží. Před odchodem na volnou nohu se věnovala rozvoji nástrojů na monitoring sociálních sítí ve společnosti NEWTON Media.

Michelle Losekoot se živí marketingem přes deset let. Vymýšlí pro své klienty strategie a obsah na sociální sítě, pečuje o online komunity a píše texty. Posledních sedm let také školí firemní týmy a vede veřejné kurzy obsahového marketingu. Pravidelně usedá v porotách marketingových soutěží a přednáší na konferencích.

Parametr Hodnota
Autor Eliška Vyhnánková, Michelle Losekoot
Překlad -
Rozměry 140 x 202 mm
Datum vydání 2019
Počet stran 328
Typ vazby Pevná bez přebalu
Přílohy -
Barva barevná
ISBN tištěné knihy 978-80-7555-084-2
EAN 9788075550842
Katalogové číslo ZME1191
Vydavatel Jan Melvil Publishing

Úspěšně jste si rezervovali produkt:

Parametr Hodnota
Autor Eliška Vyhnánková, Michelle Losekoot
Překlad -
Rozměry 140 x 202 mm
Datum vydání 2019
Počet stran 328
Typ vazby Pevná bez přebalu
Přílohy -
Barva barevná
ISBN tištěné knihy 978-80-7555-084-2
EAN 9788075550842
Katalogové číslo ZME1191
Vydavatel Jan Melvil Publishing

Úspěšně jste si rezervovali produkt:


Otevíráte stránku v nepodporovaném prohlížeči!

Prosím otevřete si jej v GOOGLE CHROME.