- 50 %
- 50 %
Kompozice je základem, na kterém stojí každá dobrá fotografie.
Když Michael Freeman vydal knihu The Photorgrapher’s Eye (v českém překladu vyšla ve vydavatelství Zoner Press pod názvem Očima fotografa), stala se rázem celosvětovým bestsellerem, vždyť jenom v češtině vyšlo již její čtvrté vydání. V krátké době na ni navázaly další dvě knihy Myslete jako fotograf (The Photorgrapher’s Mind) a Dobrá fotografie (The Photorgrapher’s Vision), které tak zkompletovaly unikátní trilogii zabývající se do značné míry kompozicí a způsobem, jak o ní fotograf uvažuje a jak s ní pracuje.
Kniha Očima fotografa: Grafický průvodce tuto trilogii skvěle doplňuje. Tentokrát však autor využívá schémata, nákresy a rozbory fotografií, aby názorně vysvětlil, co to vlastně fotografická kompozice je, jak s ní pracovat, jak působí na diváka a jak ho ovlivňuje. Namísto (pro řadu čtenářů náročného a odborného) textu tentokrát volí intuitivní vizuální jazyk, snadno a dobře pochopitelný pro každého fotografa. Rozebírá množství svých fotografií a vysvětluje podstatu jejich kompozice včetně srovnání s jinými snímky z téže série a zdůvodňuje volbu právě toho jednoho konkrétního snímku jako nejlepšího z celé skupiny.
Kompozice je základem, na kterém stojí každá dobrá fotografie.
Když Michael Freeman vydal knihu The Photorgrapher’s Eye (v českém překladu vyšla ve vydavatelství Zoner Press pod názvem Očima fotografa), stala se rázem celosvětovým bestsellerem, vždyť jenom v češtině vyšlo již její čtvrté vydání. V krátké době na ni navázaly další dvě knihy Myslete jako fotograf (The Photorgrapher’s Mind) a Dobrá fotografie (The Photorgrapher’s Vision), které tak zkompletovaly unikátní trilogii zabývající se do značné míry kompozicí a způsobem, jak o ní fotograf uvažuje a jak s ní pracuje.
Kniha Očima fotografa: Grafický průvodce tuto trilogii skvěle doplňuje. Tentokrát však autor využívá schémata, nákresy a rozbory fotografií, aby názorně vysvětlil, co to vlastně fotografická kompozice je, jak s ní pracovat, jak působí na diváka a jak ho ovlivňuje. Namísto (pro řadu čtenářů náročného a odborného) textu tentokrát volí intuitivní vizuální jazyk, snadno a dobře pochopitelný pro každého fotografa. Rozebírá množství svých fotografií a vysvětluje podstatu jejich kompozice včetně srovnání s jinými snímky z téže série a zdůvodňuje volbu právě toho jednoho konkrétního snímku jako nejlepšího z celé skupiny.
Parametr | Hodnota |
Autor | Michael Freeman |
Překlad | Lenka Liebichová |
Rozměry | 235 x 255 mm |
Datum vydání | 2014 |
Počet stran | 192 |
Typ vazby | Měkká s klopnami |
Přílohy | - |
Barva | plnobarevná |
ISBN tištěné knihy | 978-80-7413-275-9 |
EAN | 9788074132759 |
Katalogové číslo | ZRK1325 |
Vydavatel | Zoner Press |
Až bude zboží dostupné, budeme Vás informovat.
Parametr | Hodnota |
Autor | Michael Freeman |
Překlad | Lenka Liebichová |
Rozměry | 235 x 255 mm |
Datum vydání | 2014 |
Počet stran | 192 |
Typ vazby | Měkká s klopnami |
Přílohy | - |
Barva | plnobarevná |
ISBN tištěné knihy | 978-80-7413-275-9 |
EAN | 9788074132759 |
Katalogové číslo | ZRK1325 |
Vydavatel | Zoner Press |
Až bude zboží dostupné, budeme Vás informovat.
Provozováno na systému Zoner inShop - Pronájem e-shopu a Tvorba e-shopu
Prosím otevřete si jej v GOOGLE CHROME.