- 10 %
Zefektivněte svůj byznys! Naučte se účinně komunikovat s lidmi a využívejte sociální sítě pro lepší propagaci svého podnikání.
Už jste ve firmě zkoušeli rozjet kampaň na Facebook nebo propagovat svůj výrobek pomocí jiných sociálních sítí a médií? Nevyšlo to úplně podle vašich představ? Říkáte si, že tento druh propagace není pro vás, nechce se vám s ním ztrácet čas nebo vám vaše značka nepřipadá natolik zajímavá, aby se touto cestou dala vůbec propagovat? Gary Vaynerchuk vám ve své knize ukáže, jak na to! A také na konkrétních případech vysvětlí, proč je využití sociálních médií v dnešní době pro každou firmu nezbytností.
Autor knihy Princip vděčnosti v byznysu (v originále The Thank You Economy), rozhodně není pouhým teoretikem, který nikdy neměl možnost využít své poznatky v praxi. Naopak! Gary sám pozvedl maloobchod svého otce na mnohamilionovou společnost, a to především díky principu vděčnosti.
O čem že to všechno vlastně je? Princip vděčnosti naplno využívá možnosti, které mu poskytují sociální sítě a potřeba lidí komunikovat s jinými lidmi. „Fakt, že zákazníci jsou ochotni se s vámi bavit – nejen si stěžovat nebo chválit, ale hlavně začít dialog, svěřit se s názory a poskytnout zpětnou vazbu – je přece skvělý!“ říká Gary. „Společnosti, které se dnes pokoušejí využívat sociální média a nedaří se jim to, to prostě neumí. To, že neumíte driblovat a netrefíte koš, ještě neznamená, že basketbal je špatná hra.“
Zefektivněte svůj byznys! Naučte se účinně komunikovat s lidmi a využívejte sociální sítě pro lepší propagaci svého podnikání.
Už jste ve firmě zkoušeli rozjet kampaň na Facebook nebo propagovat svůj výrobek pomocí jiných sociálních sítí a médií? Nevyšlo to úplně podle vašich představ? Říkáte si, že tento druh propagace není pro vás, nechce se vám s ním ztrácet čas nebo vám vaše značka nepřipadá natolik zajímavá, aby se touto cestou dala vůbec propagovat? Gary Vaynerchuk vám ve své knize ukáže, jak na to! A také na konkrétních případech vysvětlí, proč je využití sociálních médií v dnešní době pro každou firmu nezbytností.
Autor knihy Princip vděčnosti v byznysu (v originále The Thank You Economy), rozhodně není pouhým teoretikem, který nikdy neměl možnost využít své poznatky v praxi. Naopak! Gary sám pozvedl maloobchod svého otce na mnohamilionovou společnost, a to především díky principu vděčnosti.
O čem že to všechno vlastně je? Princip vděčnosti naplno využívá možnosti, které mu poskytují sociální sítě a potřeba lidí komunikovat s jinými lidmi. „Fakt, že zákazníci jsou ochotni se s vámi bavit – nejen si stěžovat nebo chválit, ale hlavně začít dialog, svěřit se s názory a poskytnout zpětnou vazbu – je přece skvělý!“ říká Gary. „Společnosti, které se dnes pokoušejí využívat sociální média a nedaří se jim to, to prostě neumí. To, že neumíte driblovat a netrefíte koš, ještě neznamená, že basketbal je špatná hra.“
Parametr | Hodnota |
Autor | Gary Vaynerchuk |
Překlad | Andrea Hodaňová |
Rozměry | 140x210 |
Datum vydání | 2011 |
Počet stran | 216 |
Typ vazby | brožovaná |
Přílohy | - |
Barva | černobílá |
ISBN tištěné knihy | 978-80-7413-167-7 |
EAN | 9788074131677 |
Katalogové číslo | ZR1124 |
Vydavatel | Zoner Press |
Až bude zboží dostupné, budeme Vás informovat.
Parametr | Hodnota |
Autor | Gary Vaynerchuk |
Překlad | Andrea Hodaňová |
Rozměry | 140x210 |
Datum vydání | 2011 |
Počet stran | 216 |
Typ vazby | brožovaná |
Přílohy | - |
Barva | černobílá |
ISBN tištěné knihy | 978-80-7413-167-7 |
EAN | 9788074131677 |
Katalogové číslo | ZR1124 |
Vydavatel | Zoner Press |
Až bude zboží dostupné, budeme Vás informovat.
Provozováno na systému Zoner inShop - Pronájem e-shopu a Tvorba e-shopu
Prosím otevřete si jej v GOOGLE CHROME.