Máme pro Vás EXTRA SLEVU -10 % na všechny knižní tituly! Zadejte do košíku kód: PRESS10 (platí do 16. 6. 2024)
  • Skladem

To nejlepší z Nejlepšího copywritera

O psaní, reklamě a duši

  • Skladem
Kdy knihy expedujeme?
254 Kč 299 Kč
i
-
+

Pavel Šenkapoun má dar psaní. Píše srozumitelně, čtivě a s přirozeným smyslem pro humor. Píše tak, že vám z jeho textu vždy něco uvízne v hlavě, aniž byste třeba chtěli. Bavíte se a zároveň vstřebáváte užitečné informace. A tak je to správné, tak to má být.

Od začátku roku 2014 vycházejí na blogu Nejlepší copywriter články o psaní, českém jazyce, podnikání, marketingu a osobnostním rozvoji. Obsahují velké množství praktických rad, jak zvýšit přesvědčivost, čtivost, údernost, jazykovou úroveň i plynulost textů a jak pracovat na své online propagaci. Zároveň boří řadu stereotypů spojených s reklamou a digitálním obsahem a snaží se hledat odpovědi i na hlubší otázky související s duševním zdravím, estetikou a spiritualitou. Blog se vyznačuje osobitým stylem založeným na ironii, humoru a jazykovém bohatství, díky kterým si jej oblíbily tisíce čtenářů. Tato kniha představuje výběr z blogových příspěvků, které se na Nejlepším copywriterovi dočkaly největšího ohlasu.

    V knize např. najdete:

  • Úvod do copyanalýzy vol. 1: Proč je důležité objevit vlastní styl
  • Jak dělat copywriting, aby se o vás zákazníci poprali
  • Proč se copywriteři netěší na Vánoce aneb 14 zastavení na vánoční křížové cestě kreativcově
  • Děkovat jako Mark Zuckerberg. Dělat marketing jako Facebook
  • Ať hodí kamenem, kdo nikdy nenapsal „viz“ s tečkou, aneb Když chytří lidé dělají hloupé chyby
  • 10 jazykových jevů, které vás přesvědčí, že česky možná zas až tak perfektně neumíte
  • Proč je důležité psát texty bez klišé a jak z průměrného textu udělat text přinejmenším příjemný
  • Základní kámen všech vašich vítězství? Umění prohrávat
  • Péče o duši v časech Instagramu

Pavel si doménu nejlepsicopywriter.cz zaregistroval, když mu bylo 33 let. Do té doby dělal všechno možné. Vystudoval filozofii a bohemistiku, stal se doktorem přes texty, psal písničky a hrál v řadě rockových skupin. Živil se jako editor knih, pomocný dělník na stavbě, skladník, překladatel, výzkumný pracovník, univerzitní pedagog, středoškolský učitel češtiny a vedoucí kytarového kroužku. Postupně se tým okolo Nejlepšího copywritera rozšířil o několik snílků a kreativců a spolu založili agenturu Logos. Tvoří texty všeho druhu – články, inzeráty, firemní slogany; navrhují strategie – obsahové, brandové, marketingové; a k tomu mohou připojit návrh brandu nebo webu. Díky své neotřelosti a lidskému přístupu získali řadu stálých klientů a obrací se na ně firmy i jednotlivci ze všech odvětví.


„Skvělý osobní a profesionální přístup! Logos za námi dojel přímo do pivovaru a zaškolil tým na copywriting, čímž nám nastartoval super copy pro e-shop. Navíc pokud nám občas chybí inspirace, neváháme se na ně obrátit a vždy perfektně poradí.“ —Plzeňský Prazdroj

      Mohlo by se Vám líbit:

      Více o knize

      Pavel Šenkapoun má dar psaní. Píše srozumitelně, čtivě a s přirozeným smyslem pro humor. Píše tak, že vám z jeho textu vždy něco uvízne v hlavě, aniž byste třeba chtěli. Bavíte se a zároveň vstřebáváte užitečné informace. A tak je to správné, tak to má být.

      Od začátku roku 2014 vycházejí na blogu Nejlepší copywriter články o psaní, českém jazyce, podnikání, marketingu a osobnostním rozvoji. Obsahují velké množství praktických rad, jak zvýšit přesvědčivost, čtivost, údernost, jazykovou úroveň i plynulost textů a jak pracovat na své online propagaci. Zároveň boří řadu stereotypů spojených s reklamou a digitálním obsahem a snaží se hledat odpovědi i na hlubší otázky související s duševním zdravím, estetikou a spiritualitou. Blog se vyznačuje osobitým stylem založeným na ironii, humoru a jazykovém bohatství, díky kterým si jej oblíbily tisíce čtenářů. Tato kniha představuje výběr z blogových příspěvků, které se na Nejlepším copywriterovi dočkaly největšího ohlasu.

        V knize např. najdete:

      • Úvod do copyanalýzy vol. 1: Proč je důležité objevit vlastní styl
      • Jak dělat copywriting, aby se o vás zákazníci poprali
      • Proč se copywriteři netěší na Vánoce aneb 14 zastavení na vánoční křížové cestě kreativcově
      • Děkovat jako Mark Zuckerberg. Dělat marketing jako Facebook
      • Ať hodí kamenem, kdo nikdy nenapsal „viz“ s tečkou, aneb Když chytří lidé dělají hloupé chyby
      • 10 jazykových jevů, které vás přesvědčí, že česky možná zas až tak perfektně neumíte
      • Proč je důležité psát texty bez klišé a jak z průměrného textu udělat text přinejmenším příjemný
      • Základní kámen všech vašich vítězství? Umění prohrávat
      • Péče o duši v časech Instagramu

      Pavel si doménu nejlepsicopywriter.cz zaregistroval, když mu bylo 33 let. Do té doby dělal všechno možné. Vystudoval filozofii a bohemistiku, stal se doktorem přes texty, psal písničky a hrál v řadě rockových skupin. Živil se jako editor knih, pomocný dělník na stavbě, skladník, překladatel, výzkumný pracovník, univerzitní pedagog, středoškolský učitel češtiny a vedoucí kytarového kroužku. Postupně se tým okolo Nejlepšího copywritera rozšířil o několik snílků a kreativců a spolu založili agenturu Logos. Tvoří texty všeho druhu – články, inzeráty, firemní slogany; navrhují strategie – obsahové, brandové, marketingové; a k tomu mohou připojit návrh brandu nebo webu. Díky své neotřelosti a lidskému přístupu získali řadu stálých klientů a obrací se na ně firmy i jednotlivci ze všech odvětví.


      „Skvělý osobní a profesionální přístup! Logos za námi dojel přímo do pivovaru a zaškolil tým na copywriting, čímž nám nastartoval super copy pro e-shop. Navíc pokud nám občas chybí inspirace, neváháme se na ně obrátit a vždy perfektně poradí.“ —Plzeňský Prazdroj

          Parametr Hodnota
          Přílohy -
          Barva černobílá
          ISBN tištěné knihy 978-80-7413-402-9
          Typ vazby brožovaná
          Překlad -
          Datum vydání 2019
          Rozměry 168 x 230 mm
          Počet stran 224
          Autor Pavel Šenkapoun
          EAN 9788074134029
          Katalogové číslo ZRK1908
          Vydavatel Zoner Press

          Úspěšně jste si rezervovali produkt:

          Parametr Hodnota
          Přílohy -
          Barva černobílá
          ISBN tištěné knihy 978-80-7413-402-9
          Typ vazby brožovaná
          Překlad -
          Datum vydání 2019
          Rozměry 168 x 230 mm
          Počet stran 224
          Autor Pavel Šenkapoun
          EAN 9788074134029
          Katalogové číslo ZRK1908
          Vydavatel Zoner Press

          Úspěšně jste si rezervovali produkt:


          Otevíráte stránku v nepodporovaném prohlížeči!

          Prosím otevřete si jej v GOOGLE CHROME.