Máme pro Vás EXTRA SLEVU -10 % na všechny knižní tituly! Zadejte do košíku kód: PRESS10 (platí do 16. 6. 2024)
  • Skladem

To nejlepší z Nejlepšího copywritera

O psaní, reklamě a duši

  • Skladem
Kdy knihy expedujeme?
254 Kč 299 Kč
i
-
+

Pavel Šenkapoun má dar psaní. Píše srozumitelně, čtivě a s přirozeným smyslem pro humor. Píše tak, že vám z jeho textu vždy něco uvízne v hlavě, aniž byste třeba chtěli. Bavíte se a zároveň vstřebáváte užitečné informace. A tak je to správné, tak to má být.

Od začátku roku 2014 vycházejí na blogu Nejlepší copywriter články o psaní, českém jazyce, podnikání, marketingu a osobnostním rozvoji. Obsahují velké množství praktických rad, jak zvýšit přesvědčivost, čtivost, údernost, jazykovou úroveň i plynulost textů a jak pracovat na své online propagaci. Zároveň boří řadu stereotypů spojených s reklamou a digitálním obsahem a snaží se hledat odpovědi i na hlubší otázky související s duševním zdravím, estetikou a spiritualitou. Blog se vyznačuje osobitým stylem založeným na ironii, humoru a jazykovém bohatství, díky kterým si jej oblíbily tisíce čtenářů. Tato kniha představuje výběr z blogových příspěvků, které se na Nejlepším copywriterovi dočkaly největšího ohlasu.

    V knize např. najdete:

  • Úvod do copyanalýzy vol. 1: Proč je důležité objevit vlastní styl
  • Jak dělat copywriting, aby se o vás zákazníci poprali
  • Proč se copywriteři netěší na Vánoce aneb 14 zastavení na vánoční křížové cestě kreativcově
  • Děkovat jako Mark Zuckerberg. Dělat marketing jako Facebook
  • Ať hodí kamenem, kdo nikdy nenapsal „viz“ s tečkou, aneb Když chytří lidé dělají hloupé chyby
  • 10 jazykových jevů, které vás přesvědčí, že česky možná zas až tak perfektně neumíte
  • Proč je důležité psát texty bez klišé a jak z průměrného textu udělat text přinejmenším příjemný
  • Základní kámen všech vašich vítězství? Umění prohrávat
  • Péče o duši v časech Instagramu

Pavel si doménu nejlepsicopywriter.cz zaregistroval, když mu bylo 33 let. Do té doby dělal všechno možné. Vystudoval filozofii a bohemistiku, stal se doktorem přes texty, psal písničky a hrál v řadě rockových skupin. Živil se jako editor knih, pomocný dělník na stavbě, skladník, překladatel, výzkumný pracovník, univerzitní pedagog, středoškolský učitel češtiny a vedoucí kytarového kroužku. Postupně se tým okolo Nejlepšího copywritera rozšířil o několik snílků a kreativců a spolu založili agenturu Logos. Tvoří texty všeho druhu – články, inzeráty, firemní slogany; navrhují strategie – obsahové, brandové, marketingové; a k tomu mohou připojit návrh brandu nebo webu. Díky své neotřelosti a lidskému přístupu získali řadu stálých klientů a obrací se na ně firmy i jednotlivci ze všech odvětví.


„Skvělý osobní a profesionální přístup! Logos za námi dojel přímo do pivovaru a zaškolil tým na copywriting, čímž nám nastartoval super copy pro e-shop. Navíc pokud nám občas chybí inspirace, neváháme se na ně obrátit a vždy perfektně poradí.“ —Plzeňský Prazdroj

      ZOBRAZIT  VÍCE MÉNĚ

      Mohlo by se Vám líbit:

      Pište čtivě a srozumitelně
      Pište čtivě a srozumitelně
      Dalibor Behún, Petr Behún
      360 Kč400 Kč
      Webcopywriting pro samouky
      Webcopywriting pro samouky
      Pavel Šenkapoun
      215 Kč329 Kč
      Milion sledujících
      Milion sledujících
      Brendan Kane
      259 Kč369 Kč
      Jak na sítě
      Jak na sítě
      Eliška Vyhnánková, Michelle Losekoot
      395 Kč439 Kč
      Jazykové jednohubky e-kniha
      149 Kč249 Kč
      Hacknutá čeština
      Hacknutá čeština
      Michal Škrabal, Martin Kavka
      314 Kč349 Kč

      Více o knize

      Pavel Šenkapoun má dar psaní. Píše srozumitelně, čtivě a s přirozeným smyslem pro humor. Píše tak, že vám z jeho textu vždy něco uvízne v hlavě, aniž byste třeba chtěli. Bavíte se a zároveň vstřebáváte užitečné informace. A tak je to správné, tak to má být.

      Od začátku roku 2014 vycházejí na blogu Nejlepší copywriter články o psaní, českém jazyce, podnikání, marketingu a osobnostním rozvoji. Obsahují velké množství praktických rad, jak zvýšit přesvědčivost, čtivost, údernost, jazykovou úroveň i plynulost textů a jak pracovat na své online propagaci. Zároveň boří řadu stereotypů spojených s reklamou a digitálním obsahem a snaží se hledat odpovědi i na hlubší otázky související s duševním zdravím, estetikou a spiritualitou. Blog se vyznačuje osobitým stylem založeným na ironii, humoru a jazykovém bohatství, díky kterým si jej oblíbily tisíce čtenářů. Tato kniha představuje výběr z blogových příspěvků, které se na Nejlepším copywriterovi dočkaly největšího ohlasu.

        V knize např. najdete:

      • Úvod do copyanalýzy vol. 1: Proč je důležité objevit vlastní styl
      • Jak dělat copywriting, aby se o vás zákazníci poprali
      • Proč se copywriteři netěší na Vánoce aneb 14 zastavení na vánoční křížové cestě kreativcově
      • Děkovat jako Mark Zuckerberg. Dělat marketing jako Facebook
      • Ať hodí kamenem, kdo nikdy nenapsal „viz“ s tečkou, aneb Když chytří lidé dělají hloupé chyby
      • 10 jazykových jevů, které vás přesvědčí, že česky možná zas až tak perfektně neumíte
      • Proč je důležité psát texty bez klišé a jak z průměrného textu udělat text přinejmenším příjemný
      • Základní kámen všech vašich vítězství? Umění prohrávat
      • Péče o duši v časech Instagramu

      Pavel si doménu nejlepsicopywriter.cz zaregistroval, když mu bylo 33 let. Do té doby dělal všechno možné. Vystudoval filozofii a bohemistiku, stal se doktorem přes texty, psal písničky a hrál v řadě rockových skupin. Živil se jako editor knih, pomocný dělník na stavbě, skladník, překladatel, výzkumný pracovník, univerzitní pedagog, středoškolský učitel češtiny a vedoucí kytarového kroužku. Postupně se tým okolo Nejlepšího copywritera rozšířil o několik snílků a kreativců a spolu založili agenturu Logos. Tvoří texty všeho druhu – články, inzeráty, firemní slogany; navrhují strategie – obsahové, brandové, marketingové; a k tomu mohou připojit návrh brandu nebo webu. Díky své neotřelosti a lidskému přístupu získali řadu stálých klientů a obrací se na ně firmy i jednotlivci ze všech odvětví.


      „Skvělý osobní a profesionální přístup! Logos za námi dojel přímo do pivovaru a zaškolil tým na copywriting, čímž nám nastartoval super copy pro e-shop. Navíc pokud nám občas chybí inspirace, neváháme se na ně obrátit a vždy perfektně poradí.“ —Plzeňský Prazdroj

          Parametr Hodnota
          Přílohy -
          Barva černobílá
          ISBN tištěné knihy 978-80-7413-402-9
          Typ vazby brožovaná
          Překlad -
          Datum vydání 2019
          Rozměry 168 x 230 mm
          Počet stran 224
          Autor Pavel Šenkapoun
          EAN 9788074134029
          Katalogové číslo ZRK1908
          Vydavatel Zoner Press

          Úspěšně jste si rezervovali produkt:

          Parametr Hodnota
          Přílohy -
          Barva černobílá
          ISBN tištěné knihy 978-80-7413-402-9
          Typ vazby brožovaná
          Překlad -
          Datum vydání 2019
          Rozměry 168 x 230 mm
          Počet stran 224
          Autor Pavel Šenkapoun
          EAN 9788074134029
          Katalogové číslo ZRK1908
          Vydavatel Zoner Press

          Úspěšně jste si rezervovali produkt:


          Otevíráte stránku v nepodporovaném prohlížeči!

          Prosím otevřete si jej v GOOGLE CHROME.