Máme pro Vás EXTRA SLEVU -10 % na všechny knižní tituly! Zadejte do košíku kód: PRESS10 (platí do 16. 6. 2024)
  • Není na skladě
  • Dotisk
  • Produkt jiného vydavatele

Zbraně vlivu

Manipulativní techniky a jak se jim bránit

  • Není na skladě
  • Dotisk
  • Produkt jiného vydavatele
Kdy knihy expedujeme?
359 Kč 399 Kč
i
Vyprodáno

Zbraně vlivu je dnes již téměř klasickou knihou o přesvědčování a manipulaci (nebo také vyhovění či persuasi). Autor v knize přináší odpověď na otázku, proč říkáme "ano", i když nesouhlasíme. Jeden z nejcitovanějších sociálních psychologů současnosti Robert Cialdini se více jak třicet pět let věnuje výzkumu vyjednávání, přesvědčování a problematice vyhovění. V rámci svého výzkumu se nechával inkognito najímat jako podomní obchodník, dealer drogistického zboží, prodejce automobilů nebo pracovník PR agentury. Absolvoval školení obchodních firem, kurzy prodejních dovedností, analyzoval postupy nejúspěšnějších prodejců. Výsledkem jeho neobvyklého úsilí je dokonalá pomůcka pro každého, kdo chce mít svůj život, ať již profesní či soukromý, pevně ve svých rukou. Kniha je určena všem těm, kteří odmítají být manipulováni, kteří chtějí porozumět tomu, v čem tkví síla přesvědčovacích taktik a hodlají se aktivně bránit.

V knize se dozvíte:

  • které psychologické principy ovlivňují, že řeknete "ano"
  • jak fungují manipulativní techniky, které ovlivňují vaše rozhodování
  • jak malý rozdíl ve formulaci požadavku stačí, aby mu bylo vyhověno
  • jak si zachránit život při nehodě v davu lidí
  • jak říci "ne"
  • ...a mnoho dalšího

Média o knize:

"Cialdini využil svého porozumění lidské podstatě k vytvoření šesti pravidel, mocných zbraní vlivu. Odhalení těchto technik musí být provázeno varováním: mezi přesvědčováním a manipulací je tenká hranice, nepřekračujte ji!" – Charlotte Phillips, The Telegraph

"Ačkoliv je síla účinku sociálního schválení tak zřejmá, zdá se, že ji mnoho firem a organizací vůbec nevyužívá.“ – Noah Goldstein, Psychology Today

"Brilantní spojení teoretických konceptů sociální psychologie, experimentálních studií a příběhů ze života vysloužilo Cialdinimu věhlas po celém světě. Jeho nejslavnější kniha Influence se konečně dočkala i svého českého vydání."– PhDr. Stanislav Gálik, Masarykova univerzita

O autorovi:

Robert B. Cialdini, Ph.D. (1945) absolvoval univerzitní a postgraduální studia v oboru experimentální psychologie na Severokarolínské univerzitě a na Columbijské univerzitě. Je emeritním profesorem marketingu a psychologie na Arizonské státní univerzitě, současně byl jmenován řádným profesorem pro výzkum. Dr. Cialdini je též prezidentem Influence at Work, mezinárodní školicí a konzultační společnosti, která vychází z jeho průkopnického výzkumu v oblasti sociální psychologie a aplikuje je v podnikatelské sféře. Mezi její klienty patří např. Google, Microsoft, Cisco Systems, Bayer, Coca Cola, Kodak, Pfitzer, IBM, NATO a další.

Mohlo by se Vám líbit:

Nové zbraně vlivu
Nové zbraně vlivu
Robert B. Cialdini
420 Kč599 Kč
Konec prokrastinace
Konec prokrastinace
Petr Ludwig
296 Kč379 Kč
Před-svědčování
Před-svědčování
Robert B. Cialdini
359 Kč399 Kč
Odhalené emoce
Odhalené emoce
Paul Ekman
359 Kč399 Kč
Pozornost
Pozornost
Daniel Goleman
359 Kč399 Kč
Práce na dálku
Práce na dálku
Jason Fried a David Heinemeier Hansson
287 Kč319 Kč
Prodávat je lidské
Prodávat je lidské
Daniel H. Pink
314 Kč349 Kč
Startup za pakatel
Startup za pakatel
Chris Guillebeau
287 Kč319 Kč
Začněte s PROČ
Začněte s PROČ
Simon Sinek
341 Kč379 Kč
Ticho
Ticho
Susan Cainová
373 Kč439 Kč
Myšlení, rychlé a pomalé
535 Kč629 Kč
Táta geek
Táta geek
Ken Denmead
287 Kč319 Kč
Kraď jako umělec
Kraď jako umělec
Austin Kleon
314 Kč349 Kč
Soustředění
Soustředění
Leo Babauta
224 Kč249 Kč
Nepostradatelní
Nepostradatelní
Seth Godin
179 Kč298 Kč
Ahoj, tati
Ahoj, tati
Mal Peachey
269 Kč349 Kč

Více o knize

Zbraně vlivu je dnes již téměř klasickou knihou o přesvědčování a manipulaci (nebo také vyhovění či persuasi). Autor v knize přináší odpověď na otázku, proč říkáme "ano", i když nesouhlasíme. Jeden z nejcitovanějších sociálních psychologů současnosti Robert Cialdini se více jak třicet pět let věnuje výzkumu vyjednávání, přesvědčování a problematice vyhovění. V rámci svého výzkumu se nechával inkognito najímat jako podomní obchodník, dealer drogistického zboží, prodejce automobilů nebo pracovník PR agentury. Absolvoval školení obchodních firem, kurzy prodejních dovedností, analyzoval postupy nejúspěšnějších prodejců. Výsledkem jeho neobvyklého úsilí je dokonalá pomůcka pro každého, kdo chce mít svůj život, ať již profesní či soukromý, pevně ve svých rukou. Kniha je určena všem těm, kteří odmítají být manipulováni, kteří chtějí porozumět tomu, v čem tkví síla přesvědčovacích taktik a hodlají se aktivně bránit.

V knize se dozvíte:

  • které psychologické principy ovlivňují, že řeknete "ano"
  • jak fungují manipulativní techniky, které ovlivňují vaše rozhodování
  • jak malý rozdíl ve formulaci požadavku stačí, aby mu bylo vyhověno
  • jak si zachránit život při nehodě v davu lidí
  • jak říci "ne"
  • ...a mnoho dalšího

Média o knize:

"Cialdini využil svého porozumění lidské podstatě k vytvoření šesti pravidel, mocných zbraní vlivu. Odhalení těchto technik musí být provázeno varováním: mezi přesvědčováním a manipulací je tenká hranice, nepřekračujte ji!" – Charlotte Phillips, The Telegraph

"Ačkoliv je síla účinku sociálního schválení tak zřejmá, zdá se, že ji mnoho firem a organizací vůbec nevyužívá.“ – Noah Goldstein, Psychology Today

"Brilantní spojení teoretických konceptů sociální psychologie, experimentálních studií a příběhů ze života vysloužilo Cialdinimu věhlas po celém světě. Jeho nejslavnější kniha Influence se konečně dočkala i svého českého vydání."– PhDr. Stanislav Gálik, Masarykova univerzita

O autorovi:

Robert B. Cialdini, Ph.D. (1945) absolvoval univerzitní a postgraduální studia v oboru experimentální psychologie na Severokarolínské univerzitě a na Columbijské univerzitě. Je emeritním profesorem marketingu a psychologie na Arizonské státní univerzitě, současně byl jmenován řádným profesorem pro výzkum. Dr. Cialdini je též prezidentem Influence at Work, mezinárodní školicí a konzultační společnosti, která vychází z jeho průkopnického výzkumu v oblasti sociální psychologie a aplikuje je v podnikatelské sféře. Mezi její klienty patří např. Google, Microsoft, Cisco Systems, Bayer, Coca Cola, Kodak, Pfitzer, IBM, NATO a další.

Parametr Hodnota
Autor Robert B. Cialdini
Překlad Petr Miklica
Rozměry 143 x 215 mm
Datum vydání 2012
Počet stran 332
Typ vazby brožovaná
Přílohy -
Barva černobílá
ISBN tištěné knihy 978-80-87270-32-5
EAN 9788087270325
Katalogové číslo ZME1122
Vydavatel Jan Melvil Publishing

Úspěšně jste si rezervovali produkt:

Parametr Hodnota
Autor Robert B. Cialdini
Překlad Petr Miklica
Rozměry 143 x 215 mm
Datum vydání 2012
Počet stran 332
Typ vazby brožovaná
Přílohy -
Barva černobílá
ISBN tištěné knihy 978-80-87270-32-5
EAN 9788087270325
Katalogové číslo ZME1122
Vydavatel Jan Melvil Publishing

Úspěšně jste si rezervovali produkt:


Otevíráte stránku v nepodporovaném prohlížeči!

Prosím otevřete si jej v GOOGLE CHROME.