- 10 %
- 10 %
Zbraně vlivu je dnes již téměř klasickou knihou o přesvědčování a manipulaci (nebo také vyhovění či persuasi). Autor v knize přináší odpověď na otázku, proč říkáme "ano", i když nesouhlasíme. Jeden z nejcitovanějších sociálních psychologů současnosti Robert Cialdini se více jak třicet pět let věnuje výzkumu vyjednávání, přesvědčování a problematice vyhovění. V rámci svého výzkumu se nechával inkognito najímat jako podomní obchodník, dealer drogistického zboží, prodejce automobilů nebo pracovník PR agentury. Absolvoval školení obchodních firem, kurzy prodejních dovedností, analyzoval postupy nejúspěšnějších prodejců. Výsledkem jeho neobvyklého úsilí je dokonalá pomůcka pro každého, kdo chce mít svůj život, ať již profesní či soukromý, pevně ve svých rukou. Kniha je určena všem těm, kteří odmítají být manipulováni, kteří chtějí porozumět tomu, v čem tkví síla přesvědčovacích taktik a hodlají se aktivně bránit.
"Cialdini využil svého porozumění lidské podstatě k vytvoření šesti pravidel, mocných zbraní vlivu. Odhalení těchto technik musí být provázeno varováním: mezi přesvědčováním a manipulací je tenká hranice, nepřekračujte ji!" – Charlotte Phillips, The Telegraph
"Ačkoliv je síla účinku sociálního schválení tak zřejmá, zdá se, že ji mnoho firem a organizací vůbec nevyužívá.“ – Noah Goldstein, Psychology Today
"Brilantní spojení teoretických konceptů sociální psychologie, experimentálních studií a příběhů ze života vysloužilo Cialdinimu věhlas po celém světě. Jeho nejslavnější kniha Influence se konečně dočkala i svého českého vydání."– PhDr. Stanislav Gálik, Masarykova univerzita
Robert B. Cialdini, Ph.D. (1945) absolvoval univerzitní a postgraduální studia v oboru experimentální psychologie na Severokarolínské univerzitě a na Columbijské univerzitě. Je emeritním profesorem marketingu a psychologie na Arizonské státní univerzitě, současně byl jmenován řádným profesorem pro výzkum. Dr. Cialdini je též prezidentem Influence at Work, mezinárodní školicí a konzultační společnosti, která vychází z jeho průkopnického výzkumu v oblasti sociální psychologie a aplikuje je v podnikatelské sféře. Mezi její klienty patří např. Google, Microsoft, Cisco Systems, Bayer, Coca Cola, Kodak, Pfitzer, IBM, NATO a další.
Zbraně vlivu je dnes již téměř klasickou knihou o přesvědčování a manipulaci (nebo také vyhovění či persuasi). Autor v knize přináší odpověď na otázku, proč říkáme "ano", i když nesouhlasíme. Jeden z nejcitovanějších sociálních psychologů současnosti Robert Cialdini se více jak třicet pět let věnuje výzkumu vyjednávání, přesvědčování a problematice vyhovění. V rámci svého výzkumu se nechával inkognito najímat jako podomní obchodník, dealer drogistického zboží, prodejce automobilů nebo pracovník PR agentury. Absolvoval školení obchodních firem, kurzy prodejních dovedností, analyzoval postupy nejúspěšnějších prodejců. Výsledkem jeho neobvyklého úsilí je dokonalá pomůcka pro každého, kdo chce mít svůj život, ať již profesní či soukromý, pevně ve svých rukou. Kniha je určena všem těm, kteří odmítají být manipulováni, kteří chtějí porozumět tomu, v čem tkví síla přesvědčovacích taktik a hodlají se aktivně bránit.
"Cialdini využil svého porozumění lidské podstatě k vytvoření šesti pravidel, mocných zbraní vlivu. Odhalení těchto technik musí být provázeno varováním: mezi přesvědčováním a manipulací je tenká hranice, nepřekračujte ji!" – Charlotte Phillips, The Telegraph
"Ačkoliv je síla účinku sociálního schválení tak zřejmá, zdá se, že ji mnoho firem a organizací vůbec nevyužívá.“ – Noah Goldstein, Psychology Today
"Brilantní spojení teoretických konceptů sociální psychologie, experimentálních studií a příběhů ze života vysloužilo Cialdinimu věhlas po celém světě. Jeho nejslavnější kniha Influence se konečně dočkala i svého českého vydání."– PhDr. Stanislav Gálik, Masarykova univerzita
Robert B. Cialdini, Ph.D. (1945) absolvoval univerzitní a postgraduální studia v oboru experimentální psychologie na Severokarolínské univerzitě a na Columbijské univerzitě. Je emeritním profesorem marketingu a psychologie na Arizonské státní univerzitě, současně byl jmenován řádným profesorem pro výzkum. Dr. Cialdini je též prezidentem Influence at Work, mezinárodní školicí a konzultační společnosti, která vychází z jeho průkopnického výzkumu v oblasti sociální psychologie a aplikuje je v podnikatelské sféře. Mezi její klienty patří např. Google, Microsoft, Cisco Systems, Bayer, Coca Cola, Kodak, Pfitzer, IBM, NATO a další.
Parametr | Hodnota |
Autor | Robert B. Cialdini |
Překlad | Petr Miklica |
Rozměry | 143 x 215 mm |
Datum vydání | 2012 |
Počet stran | 332 |
Typ vazby | brožovaná |
Přílohy | - |
Barva | černobílá |
ISBN tištěné knihy | 978-80-87270-32-5 |
EAN | 9788087270325 |
Katalogové číslo | ZME1122 |
Vydavatel | Jan Melvil Publishing |
Až bude zboží dostupné, budeme Vás informovat.
Parametr | Hodnota |
Autor | Robert B. Cialdini |
Překlad | Petr Miklica |
Rozměry | 143 x 215 mm |
Datum vydání | 2012 |
Počet stran | 332 |
Typ vazby | brožovaná |
Přílohy | - |
Barva | černobílá |
ISBN tištěné knihy | 978-80-87270-32-5 |
EAN | 9788087270325 |
Katalogové číslo | ZME1122 |
Vydavatel | Jan Melvil Publishing |
Až bude zboží dostupné, budeme Vás informovat.
Provozováno na systému Zoner inShop - Pronájem e-shopu a Tvorba e-shopu
Prosím otevřete si jej v GOOGLE CHROME.